Tuesday, April 12, 2011

Segalanya Hancur.. Part 2

Mission untuk ke Sekayu telah ternyata gagal dilaksanakan, oleh kerana cuaca yang tidak mengizinkan.. mungkin lain kali...mungkin minggu ni, siapa tau kan...

Perihal berdating di sebelah malamnya menjadi kenyataan.. terima kasih kepada family yang sudi menjagakan anak2 buat sementara waktu... Nana, your help is much appreciated... Saya dan suami berjalan2 di sekitar bandar Kuala Terengganu, lama sudah tak keluar hanya berdua sahaja.. tu pun terpaksa curi2 keluar.. Kenapa kena curi2? hehehhe.. kebiasaanya, di mana ada saya di situ lah ada Zulhakim... selalu mengekori saya walau saya nak kuar ke rumah mak saya sekejap je... Itulah dia Zulhakim....

Sempat juga saya ke Mydin Mall membeli serba sedikit barang keperluan, dan tak lupa juga.. saya beli tudung kat kedai di tepi Mydin Mall tu... saya beli di tempat saya biasa saya beli sebelum ni.. bukan la nak cari tudung mahal2 pun, sekadar yang sedap di pakai je.. Kebetulan saya berpeluang bertemu dengan owner kedai tersebut.. katanya dia jahit sendiri tudung tu, sebelum ni saya selalu pergi ke kedai tersebut pada waktu siang, jd pekerja dia je yg ade di situ...dan katanya kalau nak beli secara borong dia boleh bg harga yang lebih murah lagi.. oh, menarik tu... takpe yer encik owner, nnt saya berkunjung lg yer..

Setelah menghabiskan sedikit duit(huhuhu) dan waktu di Mydin Mall saya n suami ke kawasan Kg Cina lak, saje ambik angin sekejap kat situ... tak ramai orang lepak kat situ.. kalau anda berpeluang ke situ pada waktu siang, boleh la naik bot untuk ke seberang, masjid kristal pun boleh gak..kemudian yang terakhir sekali kami berhenti makan di kawasan masjid terapung.. nampaknya suami saya kurang berselera makan.. patutla takde selera, dia demam dah pun... Oh Chicken Pox... habis semua anak2 dan suami terkena panahananmu.. Jgn la singgah kat aku lak yer...hehehhe.. kalau nak terkena, terkena gak kan.. terima seadaany..

Kepada suamiku, terima kasih yer sebab luangkan masa untuk kita dating... nanti kita dating lg yer... Semoga cepat sembuh yer... sayang KAMU!!!!

No comments: